Friday, January 1, 2010

MEE KARI KEMIRA JLN GAMBANG KINI BERADA DI SG KARANG PANTAI!!

Untuk pengetahuan orang ramai, restoran MEE KARI KEMIRA JLN GAMBANG yang dahulunya berada di kilometer Batu 10 kini berpindah dan mendirikan tapak baru di Sungai Karang Pantai. Restoran kami masih mengekalkan menu yang merangkumi menu sarapan, tengahari, dan malam. Selain itu, menggunakan nama makanan mee kari sebagai nama restoran, restoran ini juga menyediakan menu mee kari yang pastinya menggamit selera siapa sahaja yang menghidu aroma dan merasanya.....


SARAPAN??(menu pagi)

Restoran kami ada menyediakan juadah makanan pada waktu pagi yang sememangnye membuka selera anda yang merasainya.....Antara juadah tersebut ialah:


NASI LEMAK (biasa, telur, ayam)






NASI MINYAK





ROTI CANAI( huhu yang mempunyai pelbagai jenis tu,,)






KUIH MUIH








dan pelbagai lagi jenis hidangan pada waktu pagi.......



HUH..LAPAR DI WAKTU TENGAHARI..(menu tengahari)



KEMIRA ada menyediakan makanan tengahari iaitu yang begitu memberi menyelerakan dan memberi tenaga pada harga yang begitu berpatutan. Antara makanan tersebut yang utama ialah hidangan nasi putih yang disertakan dengan pelbagai jenis lauk pauk yang begitu menyelerakan..




Nasi campur yang disediakan memang menyelerakan kerana dihidangkan bersama lauk pauk yang panas dan dihidangkan segar...




dan pelbagai jenis makanan yang bersesuaian dengan menu pada waktu tengahari....


MASAKAN PANAS??(menu tengahari + menu malam)


bagi yang menggemari masakan panas, di sini kami menyediakan masakan panas yang pasti dapat menghangatkan perut anda yang sedang lapar..


nasi goreng pataya





nasi goreng cina












mee goreng






dan pelbagai lagi jenis masakan panas yang akan menjanjikan kepuasan kepada setiap pelanggan yang berkunjung ke restoran kami.........


SELAIN ITU TERDAPAT JUGA BEBERAPA MENU YANG UTAMA YANG DISEDIAKAN DI RESTORAN INI...MENU UTAMA INI DIJAMIN AKAN MEMBUATKAN SELERA MAKAN ANDA BERTAMBAH UNTUK MERASA SEKALI LAGI SEKIRANYA ANDA MENCUBA MAKANAN INI.....ANTARANYA IALAH:



MEE KARI KEMIRA.....

orang ramai tidak harus melepaskan peluang untuk merasai MEE KARI KEMIRA...mmg menyelerakan...kerana ianya dibuat menggunakan resepi yang dirumus khas...memang menyelerakan..


NASI AYAM




TERDAPAT PELBAGAI JENIS MAKANAN YANG DI SEDIAKAN DI RESTORAN MEE KARI KEMIRA..OLEH ITU KEPADA ORANG RAMAI SUDILAH BERKUNJUNG KE RESTORAN KAMI YANG BERADA DI SG KARANG PANTAI UNTUK MENIKMATI MAKANAN YANG DIINGINKAN.....


PENGHANTARAN MAKANAN.........


bagi yang mahu menikamati makanan kami tanpa berada di restoran kami atau yang ingin penghantaran makanan, MEE KARI KEMIRA menyediakan penghantaran makanan dengan setiap pembelian makanan yang berharga RM 20.00 ke atas dan penghantaran makanan adalah di dalam lingkungan jarak 20 KM daripada kawasan restoran kami....Untuk tempahan makanan bolehlah menghubungi no 0148488593..






UNTUK SEBARANG PERTANYAAN BOLEHLAH MENGHUBUNGI NO YANG TERTERA:0148488593

No comments:

Post a Comment